alla väntar vi på något

Ett 30 tal stelfrusna resenärer har samlats liksom jag på den iskalla station i Katrineholms 32 graders kalla stad. De finns inte ett leende så långt ögat kan nå, inte en enda av oss får komma till den plats vi önskat oss i den tid vi planerat. Hockeytrunkar, stadium kassar och fula resväskor på hjul står utspritt över de kalla bruna golvet jag sitter på lutat mot ett iskallt element. Jag är på god väg att öppna min Wiskeyflaska jag har i väskan, kylan verkligen tränger sig in i blodsystemet som en skurk genom frönstrerna om nätterna. Lätt, tyst och lämnar endast ett stort obehag. Om yttligare 30 minuter ska man befinna sig på spår 5, troligen få stå där yttligare 15 minuter. Synd att man inte kan få behaga lika trevligt sällskap på denna perong av iskalla vindar, frusna svenskar och en fullt påpackad Bolling

Fuck this shit
Fortsätter denna dagen med yttligare en inflames låt - reflect the storm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0