one last kiss

Vilken dag de var igår ! ska försöka fatta mig kort för de var mycke som hände

Börjar med att jag missa spårvagnen till jobbet så jag får springa från kaptensgatan till stenaline, börja jobba 07.45 och de ända jag gjorde dom första 45 minuter var att dricka kaffe och läsa tidningen. Hem till Kräk för en snabb dusch en andra frukost och sen iväg på stan. köpte 3 julklappar och sen mötte vi upp mina nya päron för dagen. Kräkans mamma och pappa alltså. Av dom fick jag fika och en gratis biljett till Robert Gustavsson. Men mitt under fikat precis brevid oss sa de bara PANG och en kvinna i 30 års åldern svimmade och slog i huvudet väldigt hårt. Gravid, ont i nacken och hade en flicka på 4 år som bara grät och det tog ambulansen 50 minuter innan den kom och idioterna satte inte äns på henne nackskydd.

Sen fort som fan hem för på mindre än 10 min slänga in alla kassar och byta om och sen iväg för att se Robert, efter de fick jag springa ifatt spårvagnen hem för att göra iordning mig för julfest med Stenaline. 40 minuter hade jag på mig då men lyckades sminka mig, välja kläder, äta, dricka en öl och sitta på sängkanten för att andas. När jag väl kom fram kryllade de av ungdomar. Jag räknade med ca 50-60 pers som var mellan 30-60. nänä, över 600 eller 700 pers var de och 80% var 20-30 och då var de ändå deras andra julfest och tydligen hade 1/3 backat ur. Jätte god mat och ölen rullade in. Råkade dock äta gluten men jag känner fortfarande inget mer än lite smärta i magen och har ingen känsel i tårna men de hör inte hit

Tog mig en taxi till Trägårn där jag träffa ett as roligt fotbollslag, trevliga killar de där. Väl inne hittade jag Carlsson och hans gäng och efter de så hittar jag Jan och Bassen (gamla mates från skolan) SJUKT kul !

Mindre kul att kliva upp halv 7 för att åka till jobbet. 

låtar som funkar som ipren - inflames, come clarity
jonny cash, hurt
jimmy holiday, the turning point
Alter Bridge, in loving memory
Listen to this !


bolling och carlsson

Jane och några örebroare

?

bassen jan och nån mer dåre

De snöa lite inatt, bollings jobboutfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0