ja jobbar inte så

Är på så sjukt bra humör idag, dansar mit svettig och försöker sminka mig samtidigt !

De blev en liten tripp på stan, hamnade på Lips. Eh, jag var den ända 20 åringen (tjej ass) där kan jag lova. Sjuka grejer hände verkligen igår. Fick mig en fan-club på 4 50-70 åringar. Känns väl så där ass ! Plus att en 60 åring kom fram till vårat bord tog tag i mig framför alla och försökte hångla med mig. Tror han verkligen att de är okej att göra så? De var väldigt obehagligt, och sen så sjukt. Sen drog vi straxt efter de.

Nu ska jag till Kräkan för lite mat och sen skall jag jöbbe lit !

The song of the day - Kal P. Dal, Blåa sko'
Michael Mind, Baker street


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0