städtant

Idag går jag på nattpass, börjar halv 5 och slutar mellan halv 1 och 1. medans jag väntar på att börja jobba ska jag väl städa lite. ser ut som en krigszon här.

Imorn ska bli skoj, då ska jag va försöksdjur åt en tjej som heter Frida som ska göra sin examen på mig. Anisksbehandling, ögonbryn och frans färg, vaxning, manikyr eller pedikyr och sen ska hon greja med någon maskin på mig så jag får inte innehålla metaller. Gillar den ass - innehåller du några metaller?

Ändrade planer för helgen med, blev lite ledig igår. Feel free to entertain me ! Blir ingen utgång iaf, kanske fredag. Hela tjocka släkten kommer på söndag. Då kanske man inte ska dra ut på rajraj !

The song of the day - The soundtrak of our lives, Instant repeater 99'
Black eyed peas, the time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0