torka i mumindalen

Ännu en gång sitter man kissnödig på jobbet.

Har kommit underfund med att Tyskar är inte vackra någonstans, olyckligt folk med kvinnor som ser ut som riktiga bergsgetter, luktar svett som en förmycket användt hockeysuspensoar och under armarna sitter en hel ekorre. Jag skulle inte vilja vara i den mumindalen om jag var man. Språket är inte äns att tala om. Wiskey, cigaretter och jävligt fula stickade tröjor som någon luffare till svärmor gjort gör att Tyska språket är bara helt enkelt fult.

Jag är glad att jag inte föddes tysk, fan va ful jag hade vart ! Lyckligtvis lyckades Tyskland klämma fram något bra med tanke på att de inte lyckats innan med Hitler, Berlin muren och fula barn så gav Gud dom en chans till och gav mänskligheten världens bästa band.. Rammstein

The song of the day -
Rammstein, reise reise


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fel, dom lyckades med heidi klum med!!

2010-12-13 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0