welcome to Majorna

I lördags var de galet mycket att göra, bra att Bolling lyckades hitta världens roligaste Julfirande hemma hos familjen Berggren/tengvall och fick tvinga sin kära mor att köra till vadsena för att hämta en nyckel hos Kräki. Packade och grejade hela dagen och avslutade med att vara chafför. Blev en aning sent för att kliva upp klockan 6 och åka hem till Göteborg. Packa, Plocka, pilla och städa ur lägenheten och in med skiten i den nya och sen avsluta hemma hos Kristin och Emmy som jag ska spendera en månad tillsammans med. GILRPOWER ! 

igår var jag för trött för att äns orka ställa mig i duschen även om det verkligen behövs. Jävla radiotjänst skickade yttligare en faktura. JAG ÄGER INGEN TV !!

The song of the day
- Dj antoine ft Klaas - this time






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0