bli ner sövd

Min syster pluggar till sjuksköterska och nu under söndags
kaffet började hon berätta om skiten

Sanne
- när man ska laga ett ben med skruv så öppnar man
hela benet och sätter något som ser ut som en ank munn.
Pappa - Men sitter inte köttet fast på benet?! De gör det i alla fall på en älg.

Pappas dag idag med. Grattis påre din stolle ! Körde runt på folk igår med, gött vare att köra som en dåre igen. Ska ut i garaget och fiska fram något kul ur mina kartonger som står kvar. Eftersom jag åker hem om några timmar. Kul helg i Boxholm har de vart ! Men nu längtar jag hem.

The song of the day - Benny Benassi, i wanna tuch your soul


Kommentarer
Postat av: tommy

gillar kött citatet haha

2010-11-17 @ 00:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0