.

Då var det måndag igen, har sovit i 18 timmar har nog aldrig druckit så mycket som jag drack i lördags. det är inte mycket jag kommer ihåg. Så inga poäng för min del. Men lördagen bestod ialla fall av förfest hemma hos mig, sen drog jag och Emmy till botaniska på en privat halloweenfest. Sköna människor men vi va peppa på att dra ut så vi drog in till stan. Emmy ville gå till Nivå så då drog vi dit där vi träffade på Ademir mitt bland 1000 tals människor. Jag var Dock den ända som va utklädd så jag drog vidare till Trädgården som vart en mindre katastrof. No more Jägermeister för min del.
Ska nog ner nu och köpa mig ett träningskort. måste ha något att syselsätta mig med om dagarna . Puss

The song of the day - Beyonce, scared of lonely
50 cent, party ain't over





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0