ett järn

Mamman bjöd på oxfilé igår, sen bar det av till Ida B Brun för lite burk. Sen drog vi till min gamla lägenhet som nu ägs av Ante. Kul att träffa på folket, Jani kunde dock inte släppa att jag flyttat till Göteborg och ville bara snacka Göteborska med mig. Trött som jag var skulle jag hem men de blev en raggar runda med Patrik istället.
Upp tidigt för att åka till Malexander och träffa Farmor och Farfar. Mysigt vare, sen iväg till Mormor och Morfar. Allt var som vanligt, mormor bakade och morfar styckade en älg. Välkommen till Boxholm !
Ikväll ska jag köra på folk som en dåre !
The song of the day - The kristet utseende, bärs som bärs

carro jessica och mattis dansar
mami ekengren
buska
carro matte och jessica
mattis karin ida becca matte ante och julia
matte ante och julia
mattis och frida
pappa dricker röpang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0