just for you

Ligger hemma dresserad myskläder, har ap ont i nacken och huvudet ! Känns rätt skönt att inte göra något idag. Spammar omkring bland musiken, försöker hitta nått nytt kul ! ingen lycka där inte.
Drömmer mig bort bland lite dansfilmer jag degat igenom idag och igår, step up 1 och 2, you got served, honey och save the last dance. Mmm vilka män !
Jag menade förstås höger handen, ass att klockan sitter där på mig !

Some songs -
Crowded House, amsterdam
Lady Sovereing, love me or hate me
Yann solo ft just 1 side, 2 love
Idde Schultz, fiskarna i havet (finns en grym video på mig som 6åring till denna)
Pearl Jam, last kiss

Kattsson 20 år idag !
Jag gjode en tårta till dig, men den är redan slut !

bättre människa får man leta efter


Grattis världens bästa husdjur på 20 årsdagen !!


Kommentarer
Postat av: kääääääätteeen

mjau. hörrreedu fan vad göölli du är!

Tack så mycket, och bara så du vet så tycker jag att det är fan vettigt att du har startat blögg igen. blev lite trött på att gå in på gorgonzola och se samma inlägg hela tiden :P

så fortsätt skriv kvinna!:*

puss och lots lots lots of loove

2010-11-26 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0