lost in norge

Underbar dag igår, fint väger, trevligt sälskap och världens bästa syster ! Fick ett sms av henne att en Bekant till henne ska flytta i Februari från sin 1a och att jag stog först på listan. Så jävla gött ! Hoppashoppashoppas. håll fingrar och tår för mig.
Fick även ett samtal av tommytommy,- Hej vi ska sitta i Göteborg i 2 ½ timma. Så jag pallrar mig ner för att hänga med dom ett tag, Dani satt och mekade fram en blogg, den kommer antagligen bli klockren med tanke på deras fantasi. Kaka satt och sippa på HB när jag ramlade in, bra killar de där ! Vi fick även reda på att "bussportarna" igentligen är portaler till olika platser, 31 går till narnija, 25 går till Matrix och för att komma till Starwars måste man gå en trappa ner.
Nu ska jag ner till stan och fiki med Lollo

The song of the day - Lazee ft Adam tensta, Young N' restless


en kaka larsson

En dani, kännd bloggare

tommy forsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0