sex and the city

Såg just färdigt på Sex and the City 2. Mycket bra film, satt och flinade för mig själv skvimpandes med morgonkaffet. Så nu måste jag tvätta sängkläderna.. igen. Ska snart ner och handla lite mat för idag är det Halv 8 hos mig, dock klockan 4. Har inte bestämt mig vad som serveras än. Brukar sluta med mer dans med sås sleven än matlagning, men brukar bli godkänd iaf ! Tror att kärleken från musik och mina konstiga dansmoves gör maten exotisk, färgglad, fluffig och trot eller ej, ätbar !
Nu ska jag dansa ur mina myskläder och i något snyggare för en tripp ner för matshopping !

Kärlek - iggy pop ft benny benassi, electro sixteen
Destiny's child, lose my breth
Maino, Gangsta
B2K, take it to the floor

På tal om blåbär, de här dårarna kommer till Göttlaborg idag !
eric cornelius, louise bolling, pat gustavsson


Kommentarer
Postat av: carro

Ha det så kuul!!

2010-11-20 @ 13:40:42
URL: http://divacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0