spännande !

städar lite här hemma ! väntar besök och är även min städ dag här hemma.
Myste omkring med Kristin och Lisa igår på stan. handla massa fina saker ! Sen delade vi på oss jag åkte hem och drog på mig löparskorna. Sen var det bara att göra sig lite snyggare och dra iväg igen. Åkte in till stan för att möta upp Lollo och Madde som redan tidigare under dagen hittat ragg, iväg skuttandes till Sticky för lite headbang och öl. Helt plötsligt från ingenstans står en kille och dö stirrar på mig och det tar några sekunder innan både han och jag fattar. Hittar Emil Tengvall bland alla hårdrockare ! Har inte sätt honom på flera år så jag i chock kramar nästan hjäl killen. De va kul :)

Nu måste jag skynda mig, ser för täskig ut !

The song of the day - Tim Berg, Bromance


Lollosarna

Lisa och Kristin fiki

Elin och ett av banden som spela på Sticky, haha köpte deras band tish

lollolollolollolollo


Kommentarer
Postat av: Lollo

Guuuuuh så fint !! ses snart :D PUSSSSS

2010-11-14 @ 20:58:35
URL: http://louisehedinge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0