Stort Tack !

Tack mona för hjälpen av en lite roligare, lite snyggare blogg !

Igår åkte jag åter igen hem till boxholm, åkte tillsammans med Sarah, Lisa och Kim. 3 partyprissar som otroligt nog skulle till just Boxholm samma dag som jag. Gled in i B-holmen straxt efter 8 och drog full spätta till Ingers blommor för att skrämma skiten ut mamman. Efter lite hyperventilation och kramar så åkte jag för att leta efter Pappsen som jag senare hittar hemma, han vart också jätte glad (kanske inte hyperventilerade)
Åkte för att kidnappa Becca-gecca-rölf och sen in en sväng till mitt fjärde besök på Donken.

Idag åkte jag ner för att lämna lite pengar åt Sarah kommer Carro ut från Torget, var inte berädd på att se henne där. Det var kul ! Hon Matte och Eric skulle käka lite lunch. Och nu ska jag äta !

The song of the day - volbeat, the mirror and the ripper



Kommentarer
Postat av: Sarah-Nanna

Hey sweetie!



De var en rolig roadtrip, grymt kul att du vågade dig med i bilen med oss främmande crazy people :P hehe..



Får ta mig till götet snart så vi får ses igen !

Hoppas på se dig hos mig på nyår !



Kram

2010-11-20 @ 22:55:41
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0