the breaking point

Skön morgon att ställa sig i duschen klockan 5, jobbat ett par timmar idag sen blev de att man la sig i sängen som vanligt och stirra lite på Streetdance, en brittisk streetdance film. Mycket bra ! fast det tycker jag om alla dans filmer.

Drömde mig bort i vintervärlden igår, gud vad jag saknar att sitta och frysa i en lift och sen svettas ner för en backe. Ett par jegermeister i toppstugan, en öl i backen när man ligger och njuter i solen, svettandes i en bastu med 5 kamelkliv och ett svandyk ut i snön fort som fan skrikandes som en liten tjej in igen. Sjunga med till coverbanden på afterskin. mmm härligt !

the song's of the day - Akon, Angel
Akon, Loked up


Bolling i romme 08

en av mina favoritbilder tagna av eric
 Linus Johansson utanför kyrkan i boxholm

afterski 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0