1826 day's ago

Det enda som stör mig är att jag kommer inte ihåg om jag hade bälte på mig. imorgon är det 5 år sedan. Ibland känns det som igår. För er som inte hört historan kommer den här
Ida fäldt fyllde 15, vi ordnade med en överraskningsfest det var nästan 40 personer i världens minsta 1a. Bakfulla dagen efter åker jag sanne (syster) och olle och köper cigg till Eve på OK, vi åker sen ner mot osten i Boxholm. 1 minuter innan smällen så gör en blå van en omkörning så vi höll på att krocka med den. Jag kommer ihåg att jag och sanne bråkade om vem som skulle sitta fram och jag förlorade, hon sätter på sig bältet (jag och olle hade aldrig bälte) och jag vet att jag funderade på att ta på mig mitt. Mitt i våran vänstersväng kommer en taxi (håkan) från tranås hållet. Jag har inget minne föräns jag vaknar upp och ser Hannen (matildas pappa som är brandman) han försöker värma mig, sen får jag syn på sanne som sitter fastklämd i bilen och dom sågar ut henne, jag får panik och ska hjälpa henne med kommer inte loss. syrener, åskådare och sen kommer mamma pappa och adam tvärnitar och parkerar mitt i korsningen. jag har nog aldrig sätt min lillebror så skräckslagen.
Jag hade fått ett slutsteg (liten metallbox som gör att basen i bilen fungerar på ca 10-12 kg) slungat i ansiktet, olle krossade framrutan med huvudet och sanne fick en taxifront på sig. Vi hade sann änglavakt !
 




Kommentarer
Postat av: alex

hey lousie..



fan vi pratad eju mkt förr men detta visste jag ej:/

2010-10-22 @ 16:24:35
URL: http://michaelalexander.se
Postat av: louise

Hejsan, ne de är sjukt hur lindrigt vi kom undan. Vi kom väl inte så långt i våra samtal :)

2010-10-22 @ 16:31:01
URL: http://lostingbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0