höstskor?

varför finns det inte varma höstaskor som är snygga för? letade i hela Danmark för att hitta ett par. Antingen va dom skit snygga och inte varma eller skitfula och as sköna. Men något jag hitta var dom sötaste (och skönaste) vantar jag någonsin sätt. bästa köpet på länge. Nu ligger vi på hotellrummet och degar sen ska vi till en Fransk resturang som tydligen var pissdyr, ännu en andledning att dra till norge och jobba.
längtar som fan tills imorn, jag och emelie ska ut till sprit luckan (Park Lane) de kommer bli nice tror ja :)

The song of the day - Roy Bee, kiss me again



Kommentarer
Postat av: kattjävel

äntligen har du börjat blogga igen, fan jag har varit faktiskt inne på grogonzola några gånger! woop woopp

2010-10-02 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0