jag älskar mitt nya liv !

lagar mat för tillfället, sen blire lite jobb igen. va på bio igår med mina kvinnor. riktigt bra film. tappade bort mig flera gånger bara. är väl inte den smartaste för en sån film :)
gud va jag älskar den här staden, kvittar vad man gör så somnar man nöjd ! igår när jag va påväg ut från claes ohlsson stannade en dam på ca 70-80 år och tittade på mina strumbyxor som är lite genomskinliga med mönster av blommor, ja tänkte NEJ nu kommer hon säga att ja ser ut som en hora men icke (de är ju liksom gbg)
Damen - dom där har du väl inte köpt här (claes ohlsson), och flinade
Jag(lite flinande) - nej de har ja ju inte
Damen - vart har du köpt dom, london?
Jag ännu mer flinande - ne de har jag inte :) 
Damen - då MÅSTE dom vara från frankrike dom är ju så morderna där !

underbara stad !

The song of the day - papa roach, getting away with murder


Kommentarer
Postat av: käääätt

haha sköön! får nästan lust att flytta dit!

2010-10-15 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0