jag är lite slow ibland

riktigt kul kväll igår med brudarna, startade hemma hos kristin och emmy. Jag och emmy hade med sig var sin flaska med champanj. Jag valde att poppa min och emmy valde att spränga sin i frysen. Sen gick de tre vännerna ut och lämnade Jerry kvar hemma. Nivå by night va super kul. Vi regerade dansgolvet. Har blåmärken på tuchen för de va någon jävel som inte slutade klämma på den ! åt min efterlängtade kebab igår med, väldigt grasiöst tryckde jag i mig den.
idag har jag och kristin vart ute och fikat och strosat i Slottsparken. Var lite slow idag och sa saker som igentligen inte har något sammanhang. älskling ska laga fin middag till mig tills jag kommer hem från jobbet. potatismos och KÖRV, och ett par glas vin !

The song of the day - Gina G, just a little bit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0