överdos av bakfylla

är som en gamling skakar och pratar som om jag inte fått besök på länge. mina päron är dom bästa som finns ! dom har vart nere idag och lämnat sånt jag inte fick med mig. Jag saknar dom redan. så nu jävlar ska jag sova som en liten gris i min säng ! MYS.
hade så sjukt kul igår ass ! först gick ja och jonas och käkade och drack ett par öl, de va as nice ! sen gick jag (sprang enligt vissa) till Parken, stället med överdriven skyllt och drack ett par för mycket med lite karlar som var hur sköna som hellst. skratta så mycket så jag har ont i kinderna idag, lite överdrivet ont om jag får säga. Men de kanske är normalt. funderar va jag ska göra efter jobbet, kan ju liksom gå ut eftersom jag känner mig fortfarande full så den kan ju bli billigt eller om jag ska ta tag i de där magplasket i badkaret ?!

The song of the day - SOAD, roulette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0