t-shirt

jag älskar att vakna och allt är så kul, fnissbakfylla. Det ska älskade kräk få stå ut med idag.

Gårdagen va skit kul ! Startar med Emmy, Lydia och Steffanie på Exet. Skönt ställe med dålig musik. Sen drog jag till Stickyfingers, sånt där ställe som jag gillar, hårdpop och rastlösa människor som gillar att snacka istället för att stirra. Drog en snabbis till magnus & magnus ett järn och sen vidare till vad dom trodde varr Hard Rock men jag sa hela tiden, Nej jag kommer inte in. Och nej mina vänner, det gjorde jag inte. snabb sväng till Nivå och trampade lite lätt över till Puch för några dans moves.

Jag gillar att det inte är fel på universum

The song of the day - War, lowrider





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0