tack för skjutsen

Hej hopp ! piggare än vad man borde vara?! skulle ut igår på en liten (då menar jag liten) spontan öl på rockbaren. de första jag fick slängt i ansiktet var en shott som smakar verkligen de jag brukar skölja munnen med varje morgon. sen vidare till parken, kul. de fanns ju en och en annn att skratta åt (louise bolling) så de va skoj. jag startade även min egna dans-skola där. lärde människor hur pumpen, allseimersbarn och många fler fungerar. sen vidare till peacock, or something like that. gillar de väl siså där. fanns iaf en trevlig snubbe. men som alltid kommer jag ju inte ihåg vad folk heter.
nu ni, nu måste jag ner och handla lite ! sen ska jag baka, äta och sen to majorna för some party !

The song of the day - tiesto ft benny benassi, i will be here

bilder är inte äns att tala om, var så ful igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0