uniform

14.15
då var all min skit inpackad på mina 12 m2. Jag och Emelie sitter nu på sängkanten och dricker kaffe efter att vi gick vilse i ett köpcenter och sen hittade vi inte hem, har också sett att närmsta affär är systembolaget. kan bli rätt så farligt dehär. höll även på att bli rånad av en 80 årig gubbe med brun-beige jacka och intersporttofflor som stod farligt nära.
 Fick just min första bokning för jobb. Så på onsdagmorgon ska jag bege mig till Tysklandsterminalen och hämta min UNIFORM fatta kul !! och sen ska jag få lära mig kassorna och lite sånt.
Om en timma sitter jag på tåget till helsingborg för att fira mormor !
jag gillar även att vara med emelie för då får man 6-pack till sommaren !

17.02
jag gillar att jag nu sitter på öresundståget, fast jag har biljett för SJ. hmm kan det vara så att Bolling missade sitt tåg för hon överskattade tiden lite?! jaja, ja får väl åka till norge så jag har råd med mat.

The song of the day.. again - sam sparrow, black & gold




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0