031-900626

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle gråta den här morgonen. Så fort jag såg lillebror så börja dom sippra iväg, tur att ja bara tog masgara på övre fransarna :) kommer nog bli ett par stycken till idag tror ja :)
Ska ju till frisören idag med så jag kommer snygg och fräsch till gbg. Och sista dagen på jobbet. Kommer sakna alla sköna människor jag jobbat med. You are the best ! Så nu ni startar Bollings äventyr i älskade Göteborg
The Song Of The Day - Min absoluta favorit, David Guetta ft. David Bowie - Just for one day



Kommentarer
Postat av: joss

kommer bli jätte tomt på jobbet utan dej ! men jag kommer snart ner & väldgästar dej i gbg :D

2010-09-30 @ 11:02:13
URL: http://atouchofblack.blogg.se/
Postat av: Malin Månsson

Lycka till Lollo!! Det kommer gå galant! Boxholm finns ju faktiskt alltid kvar om du längtar hem :)

2010-09-30 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0