24 timmar

Vilket flyt man har då man får sin iphone dagen innan man åker till göteborg. i 6 veckor har jag väntat på att få hem den, efter 3 veckors väntetid pajar min telefon så de ska bli ett rent nöje att hämta den nya.
24 timmar kvar gott folk tills dagen D. De kommer bli en stressig dag för mig idag. ska fika med carran, packa färdigt de sista och se på efterlyst och kungarna av Tylösand med Jessica.
Jag kommer nog att få hemlänktan efter bara några dagar. Har ju alltid vart en mammagris och de kommer att bli jobbigt att inte få träffa min mor och far på så länge. Vilken tur för mig att dom kommer ner nästa helg :)

The song of the day - Nicki Minaj ft. Will.I.Am - Check it Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0