slurtspurt

tre dagar kvar gott folk tills jag, packningen och tusse sätter oss i magnaten och trampar gasen i botten ner till göteborg. Börjar faktist bli lite nervös nu hur de här kommer att sluta. har längtat efter att få flytta till göteborg så länge nu. I lördags hade jag avskedsmiddag för tjejerna. Jag hade hur kul som hellst. blev lite mycket folk framåt kvällskvisten men de är ju bara kul :) idag blir det att tvätta lite och packa ner hela min garderob i ikea kassar så jag har det färdigt till på torsdag. kan bli spännande att se vad man kan hitta för fint bland mina kläder.

helt sjukt att de bara är tre dagar kvar !

The song of the day - Cee lo green, fuck you


Kommentarer
Postat av: Christoffer Beidegårdh

Jag bor ju i närheten av gbg för tillfället :P Kanske borde komma in å säga hej en dag då :)

2010-09-27 @ 21:41:53
Postat av: louise

ja men de tycker ja verkligen att du måste göra :) vart befinner du dig då?

2010-09-27 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0