18

fick hoppa in på jobbet igår. Kul var de. Sitter ute på en filt i solen med en kopp kaffe. Ska till slottsskogen sen med ett gäng för att sola lite. sen blir de jobb igen. Kuli

Varför göteborg
Jag kommer ihåg så väl när jag va liten och Ingrid åkte till USA och jag tänkte alltid att jag ska inte heller bli kvar i boxholm. jag vill till Göteborg. Jag älskar den här staden, människorna och mitt nya liv här. De finns så mycket mer av allt här. Jag trivdes inte så bra där jag växte upp. Visst jag saknar det, saknar mina vänner, saknar min familj. Men jag verkligen älskar att bo här. Jag skulle inte byta bort de mot något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Like!

2011-04-30 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0