2

Min familj
Lyckades haffa världens bästa familj. Min mamma och pappa är solklart världens bästa. Finns inte ord för hur mycket min familj betyder för mig.
Mamman Lena Bolling Eriksson är 47 år i år, jag är en liten verition av henne. Dansar snyggare bara. Mamman och jag har de mesta gemensamt. Musik (ibland) konst, inredning, humor. Jag har världens bästa mamma.
Babo Jocke Eriksson är också 47, driver ett lastbilsföretag och numera en gummiverkstad. Pappsen är en fartdåre som åter igen börjat köra motorcykel. Duktig så in i H. Precis som jag är han sämst på att förklara saker och älskar att köra lite för snabbt. Bättre pappa får man leta länge efter.
Sanne och adam Bolling. En stora syster och en lillebror (jag vart inklämd i mitten) Sanne utbildar sig till sjuksköterska och bor tillsammans med Larsson och Diesel (Hund) Adam går i gymnasiet, har precis tatt körkort och har en flickvän som heter Kajsa. Vi är rätt olika alla tre syskon. Sanne gillar hussyslor, sin hund, och såna grejer (pluggar ju rätt mycket) adam jobbar väldigt mycket, sportar och numera sitter fast limmad bakom ratten.
Sen har jag världens bästa mor och far föräldrar. NI ÄR BÄST !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0