dag 7

Min bästa vän(er)
Kan ju inte bestämma en av alla mina vänner. Men dom jag alltid har kul med och står närmast hjärtat är
Kristin Axelsson, Rebecca Roolf, Emmy Jensen och Josefin Lehnér. You are my A-team.
Er skulle jag inte byta bort. kanske mot en påse kinapuffar ;)

The song's of the day - rihanna, S&M sidney damson vertion
Steve aoki, wake up call
axwell, ingrosso, angelo & laidback luke, leave the world behind (classic)
S. ingrosso, laktos
alex gardio, I love rock n' roll & watch out (classic)
Marcus price & carli Ft. rebecca & fiona, bubbelgum








Kommentarer
Postat av: Rebecca Roolf

Och jag har alltid kul med dig kungen! <3

2011-04-17 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0