dag 8

En dag jag vill ha tillbaka
Finns många dagar jag vill ha tillbaka. Dagar när man var liten och va på semester i Ängelholm. Nyår när man va liten eftersom jag fick fira nyår med familjen Hallén, Johnsson och johansson. Skulle vilja ha tillbaka Peace & love 2008 + 2009. Cypern 2008. Halmstad 2008! Vill ha tillbaka förra söndagen för den va ju fucking fantastic.
Adams 18 års dag för då fick jag vara med hela familjen. Dagarna vi tjejer satt på carros ballkong och drack öl.
Den dagen jag matilda jessica och ida åkte till torpön och solade och åt glass en hel dag.
Dagar vi bara åkt bil med benen utanför fönstret och spelat musik

The song of the day - Drake, best i ever had
Bryan Adams, summer of '69



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0