Favorit djur

Dag 7, BÄÄ !
Som de flesta vet ÄLSKAR jag får. Jag blir ihågkommen av så konstiga anledningar. MMS bilder på får, samtal om kinapuffar osv. De gillar jag. Men åter igen till mina små sheep. Vet faktist inte varför men jag ville aldrig göra som andra när ja va liten. alla älskade färgen blå, ne då skulle jag älska röd. Alla ville ha en hund, katt eller häst. Ne va fan jag skulle ha ett får. Fick ett svart får av farmor en gång. vet inte äns vad som hände med den stackaren. Ska ju tatuera in ett par får på armen tillsammans med lite annan skit, och ja, ja vet vad ni tänker..
SHIT, grattis till en skitful tatuering. screw you !

The song of the day - Kelly rowland ft. lil wayne, motivation



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0