vaarmt !

Igår var jag och Josefin och vaxade benen och bikini. sen drog vi hem till mig och lagade mat och sen fikade ute i solen på en filt. Fantastic. Nu tvättar jag men jag hade tänkt ta med mig kaffe koppen och sätta mig ute i solen medans maskinerna går.

Dag 13, de här visste ni inte om mig
jag kommer inte på något direkt så, brukar ju säga vad jag tycker och känner. Men jag är livrädd för mörkt vatten. Om de skulle börja brinna skulle de första jag skulle rädda vara Nina (en kanin jag fick av puppe när jag föddes) Jag hatar att åka tåg och buss. Får panikångest av de. Dom senaste 7 månaderna har vart dom absolut roligaste och lyckligaste i mitt liv. Jag tänker aldrig flytta tillbaka. Jag har hittat hem.

the song of the day - jamie foxx, hit it like this
usher ft enrique iglesias, dirty dancer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0