bmw

Klev ett par steg ut ur duschen sen börjar ringklockan ringa som om de brann någonstans, in kliver min älskade far, världens bästa lillebror, patrik per erik kindstedt och min balklänning. Min lillebror fyller om en månad och har vart nere och köpt en bil. Så himla skön bil att köra och titta på. GRATTIS BRUSH !

Igår var ett rent helvete på jobbet. Var en aning arg kan man säga. Så jag och josefin gick en sväng till dubliner och drack riktig öl, sen gick vi 2 häst kliv över till Bishop Arms för mer riktig öl. Fruktansvärt trevlig, söt och rolig tjej de där !

The song of the day - Kula Shaker, hush
Incubs, drive


patrik och adam

Adam, pappa och lillebrors bil

FIN !

Nöjd lillebror

Josefin på Bishop arms !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0