ehm.

Har sån fruktansvär träingsvärk iryggen. Men så blir de väl antagligen efter 20 års uppehåll från träning. (tränade rätt seriöst innan) Visst jag har vart ute och klövat men tydligen så tränar man inte ryggen då, men lite träningsvärk ska inte stå ivägen för min stora dröm som bodybuilder. NÄJ ! örk, som emmy hade sagt. Den dag jag börjar likna en bodybuilder, börjar få mörk manlig röst eller har en konstig stor burk innanför jackan,
something seriously wrong is goin' on !




Börjar bli så biffig att min ring gick sönder


The song of the day - Lady gaga (igen), Born this way


Kommentarer
Postat av: P

har du hittat den nu och då tar du sönder den...

2011-02-28 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0