klnena

jobbade heela dage igår, de känns i knäna idag med. Hängde med Johanna susanna och matilda efter jobbet först till LillaLondon sen till ParkLane som även kallas på söndagar Spritluckan för Iman fyller år idag så de va för att fira honom. Fett kul ialla fall ! Kul att jag gick ut i min arbetströja, en riktigt snygg Spendrups-tröja men vi sa att de va märket Sindy Lane. höhö !

Idag gjorde jag ett försök till att springa men när jag kom till badet (ca 700 meter härifrån) tog de tvärstopp och jag stod där och böla som en fontän. Så de blir en latdag hemma idag vill ja löva !

The song of the day - Far east movement, if i was you (OMG)
Gorillaz, feel good inc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0