lovers

Underbara dag !! kunde inte vaknat bättre idag, sovit som en prinsessa. sen åkte jag in till stan för att gosa med min emmy-mys på Brogyllen. Sen mina kära vänner var jag på en anställningsintervju. Coolt va?! på en resturang som heter The Tempel. Det verkar HUR bra som hellst. Tack så mycket Christoffer som rekomenderade mig. Sen blev de hem till mig så Bolling fick leka kock, Måste bara säga att HERREJÄVLAR vad jag är bra ibland, de serverades 4 olika såser, marinerade kotletter (finns ju inget fulare ord än kotletter) och rostade rotfrukter i grädde. WOOP !

Nu blire Irene Huss

The song of the day - Adele, Rolling in the deep
Mike & SugarFt. vaya club mix, Hey





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0