low on life

Jobbade igår på Tempel. Sen blev de hem till Kristin och Emmy för att sova. Blev ju så eftersom vi skulle ut och käka frukost idag jag och flickorna. Så himla gött. Jag åt typ 2 ägg, emmy åt 3 gånger (av ALLT på buffen) men jag drog i mig lite kaffe iaf, 8 koppar för att va exakt. Sen mös vi runt i Haga och satte oss och solade i parken där de dock fanns råttor. ÖRK som emmy hade sagt.

Ska in och jobba på en tredje resturang imorgon, Goa Kitchen. Vet inte äns var den ligger. Kan bli spännande !

The song of the day - Pauline, i never said i was an angle


På väg till Tintin's på Linnegatan

Emmy och Kristin

Emmy och kräk snor mat. Louise Och Stephanie

Emmy och kräk solar. Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0