Melodifestivalmys

Igår va kul, efter jobbet såklart. Jag och Josefin skuttade hand ihand till kingsHead där vi gick in VIP (de var liksom ingen kö att gå före) Sjukt kul var de där inne i alla fall.

Vaknade upp med ÄNNU värre träningsvärk idag, svårt att röra mitt lilla fläsk. Iväg in till stan för att hitta en till handikappad person, Kräk (bakfull) vi gick omkring och armbågade alla andra idoter som ville handla. Eftersom jag har träningsvärk i ryggen så jag kan inte böja mig ner. Inne på Hemköp körde jag i ett dike med min rullande korg och fick punka och varor låg överallt, medans jag försökte plocka upp de som åkte ur (toalettpapper) stod 2 pensionärer och stirra på mig och var 1 sekund ifrån att erbjuda sig sin hjälp. Känns bra att va 20 och få hjälp av de äldre !

the crack

Tjej kväll med Kräk och Emmy och jag stod för middagen och frulle. Marinerad fläskfillé ungsbakade rotfrukter och aioli. sen har vi bänkat oss framför Melodifestivalen för att höa mig klaga på alla utan 099-20205. FETT !

the song of the day - Flo rida ft benny benassi, right round


Emmys middag

Min middag

Kräk och emmy

Kräk och emmy

another crack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0