missbruk

Jag kom på en sak igår när jag inte kunde bli trött, jag tror jag missbrukar min säng. Sover alldeles för länge så de blir som en ond liten elak cirkel. Sover-äter-jobbar-sover. Så jag ställde klockan på 0600 och utan att snoza (okej en gång) så steg jag upp till en färdigladdad kaffebruggare (duktigt) sen var de bara på med träningskläderna och klöva iväg ut i morgonkylan som förövrigt va så läskigt gött. Hem för att ta mina snuskiga smuttsiga kläder och trava bort till tvättstugan. Sen blev de brutal dans med damsugaren, de blev träning för en hel familj men nu ser de ut som att man kan bo här igen. Så nu mina vänner, har jag inte en BLEKASTE om vad jag ska göra. klockan 1 en tisdag. Kunde jag inte valt en dag att vara duktig på som jag faktist har något att göra på eftermiddagen?!

The song of the day - Gianni Kosta, crazy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0