pluggar öl !

Tillbaka efter en joggingtur, blåslagen eftersom madame inte alltid är så stabil på de jättesmå fötterna. Dagdrömde, flinade till min musik som dundrade i öronen, BAM så ligger jag och kravlar lite fint på torttoaren. Ett skutt och jag står på benen letar i småpanik så att ingen såg mig. TUR för mig att ingen gjorde de. Måste sätt rätt kul ut.



Sitter och studerar 41 olika öl och ingridienser. Helt galet vad mycket jag inte visste. Så snart är jag kung på öl ! Man blir ju lite småsugen på öl när man sitter här och studerar flitigt !



Längtar tills på söndag, då blir de lyxfrukost ute med mina flickor !

The song of the day - Rene Rodrigezz, Hey what's up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0