besökare

Måndag igen, skönt för då är man ledig tills på torsdag. Har fått finfrämmat med, ujuj Olivia Gustavsson och Ida Johansson är på besök ett par dagar och har plaserat halva sitt liv i min lilla etta. Sitter nu och trycker i oss kakor och kaffe iklädda mysbyxor.

I lördags var även mina päron på besök för att kika läget och kolla om ja levde. Vi grejade hemma, åkte lite bil, käkade på ett ställe med svin god svampsås sen vart de fika på mitt favorit hak. Sen blev de jobb igen. Jobbade även igår, sen kom damerna och hämtade mig så åkte vi hem och åt soppa och kolla på Wall street, money never sleeps !

Idag har jag kört som en dåre i göteborg. till ikea, stenaline, systemet, sticky fingers, nordstan, majorna och sen hem. kul vare.

The song of the day - Chomeo, fancy footwork

Johanna på familje freda

Mamma

pappa aka babo


abodi gör självmord !

rammstein

JB

The cock, kocken som jag jobbar med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0