blir galen

Jag har så ont så jag blir snart galen. Försöker med allt men de går inte. Har extremt mycket att göra de här dagarna med. Som vanligt massor med pappersarbete. För ni som inte vet så har jag extrema problem med papper som försvinner med posten, kommer försent och så eftersom jag bor med Emmy och Kristin. Men allt blir nog bättre med min nya älskade lägenhet. Så jag blir av med alla problem. Är lite deprimerad idag för jag vill va frisk och va problem lös. Men den här veckan är allt emot mig. Men jag känner på mig att nästa vecka kommer bli en bra vecka !

The song of the day - Pearl Jam, immortality
Norah Jones, come away with me
Regina spektor, lauging with


Kommentarer
Postat av: Kristin

ÄR DET VÅRAT FEL ATT DU KOMMER FÖRSENT OCH TAPPAR BORT PAPPER? :p

2011-01-20 @ 20:30:31
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ne men på grund av mitt flyttande försvinner mina papper. Varför så bitter hjärtski?

2011-01-20 @ 21:50:58
URL: http://lostingbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0