det var en gång..

Guud va kul jag hade igår när jag provjobbade. Satt inte en ända gång mellan 16-22. Stress stress stress hela tiden. Och det var så himla kul att jobba igen. Att få svettas lite igen. Alla som jobbar där är som en stor familj och jag hoppas verkligen dom vill ha mig med i deras familj för jag hade så kul igår.

Nu ska jag kräk och Emelie till en tatuerare, sen blir de Stenaline och efter de O'learys och kolla på Handbollen med Kräki, Emelie, Emmy och Kanske Lydia. FUNNY, OH SO FUNNY

The song of the day - The dream, walkin' on the moon
Moby, honey


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!!

Hoppas att du får jobbet!!!!

Jag håller alla tummar jag kan.

När får du flytta??

Många kramar/faster Anki

2011-01-15 @ 15:56:51
Postat av: Louise

Hejsan ! ja de hoppas jag med att jag får. Det var verkligen jätte kul att jobba där. Jag flyttar nästa helg till min lägenhet.

Massor med kramar

2011-01-15 @ 16:56:59
URL: http://lostingbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0