finish

Vill starta med att tacka Solveig och Bernt Eriksson och Britten och Sture Bolling för att ni träffades, födde och uppfostrade världens helt klart bästa föräldrar. Jag Har flyttat hit och dit under ett år och fått saker av alla möjliga men Min mamma och pappa har vart så fruktansvärt underbara som hjälper mig med allt. Jag skulle inte klara mig utan dom. Ni är guld värda. Ni är bäst. Ni är mitt liv !

Har haft kalas för Kräk idag, de blev paketöppning, fiskdamm, slå piñatan (slå på bolling) pannkakor och tårta ! Nu tänke jag försöka koppla in datorn till tvn och kolla på film. Tänke också kleta på mig en ansiksmask och käka moorötter. måste bli lite nyttig !

The song of the day - Nazareth, love hurts
Taio cruz ft kylie menouge, higher


Vardagsrummet

Sovrummet. Ena delen av köket

De gröne bardrummet. min myshörna

Hallen. lite svårt att ta kort på hallen på nått bra sätt. Tvhörnan

Kristins tårta med glass-ljus

Kristin blåser och önskar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Nu blir mamma och pappa stolta som tuppar!!!!!!!!!!Men,vilken FIN lägenhet du har!!Va rädd om dig,kram Anki

2011-01-26 @ 10:57:55
Postat av: Louise

Heej !! tack så mycket anki . vad glad jag blir nu !! kramar

2011-01-26 @ 11:08:33
URL: http://lostingbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0