got milk

Kul att inte en ända mataffär i närheten har glutenfritt, var ska man åka för att kunna äta igentligen? Men jag ska inte klaga, jag har ju 700 meter till ett stort bad med sandstrand. WOOP !

Jobbade 18-22 igår, efter vart de en öl med Abodi medans vi väntade på köket skulle bli färdig. Då tog vi några hästkliv sen var vi på Abodis nya resturang som han har köpt och öppnar på tisdag. Herregud vilken fräsh resturang. För de första är Abodi ett år yngre än mig, men har kännslan för att driva och vinna som inte många har och de kommer gå gyllene för honom. Inget snack om saken. Jag är 100% på att de kommer gå skit bra för honom. Grattis !

The song of the day - Metronomy ft. diskjokke, heartbreaker
MMS, like this


Bilder från Appertiff som är gyllene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0