how life changed

Min första arbetsdag börjar idag. Så ja, jag fick jobbet. WOOP WOOP !  Börjar även bli mig själv igen efter helgen. Har en bra bit kvar men försöker börja vända allt dåligt till något bra. För jag är inte den som är den. Färgade Emmys hår nyss. De kommer bli GÖR bra ! Men nu måste jag duscha för jag luktar härsket kött ! Måste bli människa igen.

how quick life can change, I thought it was just a dream

The song of the day
- Axwell ft Errol Ried, nothing but love
Pearl jam, nothingman
The Bravery, believe - Time won't let me go

Kristin och Emelie på Espresso House

Arben och Emmy på Hardrock

Älskade kristin på HardRock


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!

Vilken tjej du är som fixar allt såååå bra!

Kram Anki

2011-01-17 @ 13:46:41
Postat av: Tora

Grattis! :)

2011-01-17 @ 13:52:50
URL: http://torahall.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack så mycket ! håll tummarna för mig !

2011-01-17 @ 14:45:29
URL: http://lostingbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0