jag gillar vrålapor !

Sitter med lurarna, våldtar en bag in box och gungar med huvudet till Nelly. Glömt hur bra han är ! Igårigårigår mina vänner, GRYYM kväll. jag var kung på jobbet. Sen när alla slutade så började ölen rulla in efter som vi har familjefredagar då alla dricker öl efter jobbet självklart kvar på jobbet. Och igår var de verkligen en familj. Och jag var verkligen inräknad. WOOPWOOP ! Idag jobbade jag mellan 12.30 och 18 . stressigt men de va kul iaf !

Nu ska jag ta tag i packandet för imorn så flyttar jag !! Så om en dag eller tre får ni bilder på nya lägenheten . Coolt va ?!

The song of the day - Nelly, LA




Jobb outfit

abodi och lite skumpa

Johanna

Fanny och Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0