nanana come on

Nytt år, nya möjligheter och en ny fräsh Katarina bäddar sägen. Duktig flicka ! Igår så var de sista dagen någonsin av 2010. Party fix på andra våningen, och sen iväg till Vasastan för en fruktansvärt god 3 rätters. Lite tysta och hungriga till en början men de tog en snabb vändning för oss och drog igång hela Vasa. Fruktansvärt bra musik hela kvällen och jag råkade bli Irländare. Rätt kul att då blev man helt plötsligt häftig. Kanske inte lika häftig när de märker att jag inte är irländare.

När jag senare under natten ska ta min färd hem så hade de regnat och frusit, så på väg till spårvagnen börjar jag höra låten "Edith piaf, non, je ne regrette rien" (i mitt huvud) och folk började i slowmotion falla som bowling käglor. Musiken tog snabbt slut när jag fläskade i. Blev även indragen i en gruppfight och försökte ringa polisen, 2 gånger, inget svar... skulle bara fattas att man får höra "du har kommit till iq svar som tillhör 1 1 2"

Nu blev de en raggardusch och en burk redbull sen ska vi vingla ut i världen och se om den blivit något annorlunda sen förra året !

The song of the day - rihanna, S&M












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0