smelly face

Vaknade för ett tag sen helt utvilad. Vart först lite depp för att se röran från lägenheten men nu tänkte jag koppla in mina nya fina högtalare till datorn och röja järnet.

Idag fyller min älskade Kristin 22, och jag ska ordna kalas för henne. Tänk att för 22 år sen låg hon och skrek i mamma Lenas armar och nu 22 år senare ligger hon och skriker i mina. Livet är bra underbart ibland.

The song of the day - Kanye West, All of the lights
Britney Spears, Hold it against me

Första bilden på lägenheten, fler kommer senare !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt!!!!

Kram/Anki

2011-01-24 @ 14:54:28
Postat av: Louise

Tack så mycket anki :)

2011-01-24 @ 15:57:52
URL: http://lostingbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0