fantastisk helg !

Har haft en så himla rolig vecka och en fantastisk helg ! I onsdags vart jag bjuden på middag hos lollo sen gick vi ut på berså. I fredags åkte jag in och hängde med Emmy en sväng och mötte senare upp boysen från eskilstuna. Så himla kul ! Sen vidare till världens fantastiskaste människor på stället där namnet inte riktigt står för musiken. HELT fantastisk dag. Igår jobbade jag och sen åkte jag Ebba och Andy till Lilla London för en öl med Josefin matilda och två arbetskollegor till dom. Träffade senare en gammal kompis till mig som jag inte sätt på 3-4 år. Skit kul verkligen ! Nuuu ska jag till Ebba så hon ska gå loss på mitt hår. SPÄNNANDE !!

the song of the day - black eyes peas, dont stop the party



Bowling i torsdas med jooosefiin

mina turtorduvor

fredags outfit


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste uppdatera!!

2011-08-13 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0